عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ از مسافران نوروزي در ايستگاه گرگان


استقبال مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ از مسافران نوروزي در ايستگاه گرگان

 مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ به همراه معاونين وروسا و مديران ادارات اين اداره كل در ايستگاه راه آهن گرگان حضور و با اهدا شاخه گل و شيرين و هدايا از مسافران نوروزي استقبال نمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲  ، محمد رضا قرباني به همراه معاونين و روساي ادارت اين اداره كل از مسافران نوروزي استقبال و ضمن خوش آمد گويي سال نو را به همه آنان و مردم ايران اسلامي تبرك عرض نمودند.
وي در اين مراسم گفت : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ پذيراي مسافران نوروزي بوده و در راستاي خدمت رساني شايسته و مطلوب به هموطنان و مسافران وارتقاء ايمني در سفرهاي ريلي، اقدامات و پيش بيني‌هاي لازم را انجام داده و برنامه ‏هاي متنوعي را براي استقبال از گردشگران و مسافراني كه با قطار در ايام نوروز تردد مي‏ كنند خواهد داشت و ستاد نوروزي نيز در اين ايستگاه به مشابه نواحي ديگر مستقراست .
مهندس قرباني درمورد قطار گردشگري نيز توضيحاتي بيان نمود و اضافه كرد : اداره كل به منظور  ارائه خدمات مطلوب به مسافرين قطار گردشگري استان گلستان راه اندازي و اين قطار در ايام نوروز در مسير هاي گرگان ، اينچه برون وگرگان ، اسكله بندرتركمن تردد فعال مي باشد كه مسافران و گردشگران مي توانند از حمل و نقل سبز استفاده مناسبي داشته و سفري امن و راحت در كمال آرامش را در استان گلستان و حوزه اين اداره كل داشته باشند.
وي يادآور شد : در استان گلستان۱۵۰ كيلومترخط ريلي وجود داشته و ۸ ايستگاه راه آهن فعال است.
 وي بهسازي سالن مسافري ايستگاه‎هاي بندرتركمن و بندرگز، استقرار و ساماندهي تاكسي سرويس راه‎آهن، افزايش ظرفيت و تعداد سان هاي مسافري گرگان را از ديگرفعاليت هاي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ و ستاد نوروزي عنوان نمود .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 32008