عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دوازدهمین شعبه صندوق کارآفرینی امید گلستان در مراوه تپه

حسن پهلوری خبر داد:

افتتاح دوازدهمین شعبه صندوق کارآفرینی امید گلستان در مراوه تپه

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: به مناسبت میلاد امام جواد ع و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال دوازدهمین شعبه این صندوق در مراوه تپه افتتاح شد.
 به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور نماینده مردم مرواه تپه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف از افتتاح شعبه مراوه تپه، ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به شهروندان محترم  مراوه تپه  وسهولت  حمایت از تولید و اشتغال در این شهرستان و دسترسی سریعتر و مناسبتر جوانان و کارآفرینان این شهرستان به خدمات صندوق می باشد.
پهلوری افزود: طرح هر روستا یک محصول که توسط صندوق کارآفرینی امید گلستان برای حمایت از  مشاغل خرد مربوط به هر منطقه و روستا انجام می شود در این  شهرستان نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد تا بتوانیم همچنان در راه اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی ثابت قدم باشیم.
وی به ظرفیت های خوب شهرستان مراوه تپه برای اشتغال اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از مشاغل مرتبط با اقلیم هر منطقه، صندوق کارآفرینی امید طرح زنجیره تولید لبنیات و فراورده های شیر شتر را در این شهرستان اجرایی می نماید.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: برای تکمیل و حمایت از زنجیره تولید لبنیات شتر، به هر خانوار متقاضی جهت خرید شتر و....تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در سال 95 مبلغ 205 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه از محل منابع داخلی به متقاضیان حوزه اشتغال اعطا نموده است.
حسن پهلوری در پایان، یکی از مهمترین رویکردهای اعطای تسهیلات به متقاضیان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید گلستان 205 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در حوزه‎های کشاورزی، صنعت و خدمات به 749 نفر پرداخت کرد که این تسهیلات زمینه اشتغال یک‎هزار و 124 نفر را فراهم کرده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .