عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه سیستم یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب (ساماب)در گلستان راه اندازی می شود


سامانه سیستم یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب (ساماب)در گلستان راه اندازی می شود

سامانه سیستم یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب (ساماب)در گلستان راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از راه اندازی سیستم یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب (ساماب) از ابتدای اردیبهشت در استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس علی نظری اظهار کرد: این سیستم در راه اندازی کار مردم یک نیاز و ضرورت است، تا امورات مربوط به مردم بدون معطلی انجام گیرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، هدف از راه اندازی این سامانه را مدیریت منابع آب سطحی و زیرزمینی استان عنوان کرد و گفت: توسط این سامانه کلیه فعالیت های مربوط به حفاظت و بهره برداری منابع آب استان رصد می شود.
مهندس علی نظری کاهش مراجعات مردم و همچنین حل مشکلات مربوط به طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی را از دیگر اهداف راه اندازی این سیستم عنوان کرد و گفت: کلیه زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری و ارتباطی موردنیاز برای سامانه، اعلامی از سوی دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران فراهم گردیده است.
 وی افزود: بانک اطلاعات مشترکین آبهای زیر زمینی در سامانه بارگذاری و ارائه خدمات به مشترکین آب های زیر زمینی از طریق سامانه ساماب عملیاتی شده است و تدقیق اطلاعات مشترکین آب های سطحی  نیز در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان افزود: اطلاع رسانی به مشترکین و متقاضیان از طریق ارسال پیامک، توزیع اطلاعیه در سطح روستاها و زیرنویس تلویزیونی در حال انجام است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .