عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر


برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر

برگزاری مراسم ترحیم و  بزرگداشت جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر

 

 مراسم ترحیم و  بزرگداشت جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر با حضور حداکثری مردم و مسئولین شهرستان و استاندار گلستان درمسجد جامع شهرستان مینودشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان، استاندار استان گلستان در این مراسم گفت: اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم جانباختگان در معدن زغال سنگ حامل پیام تسلیت از سوی جناب دکتر روحانی ریاست جمهوری هستم .

 ایشان افزودند: با توجه به دستور ریاست جمهوری به بنده و مدیران استانی ، ما پیگیر مطالبات این عزیزان خواهیم بود.

دکترصادقلو  با ابراز تسلیت و همدردی و دلجویی از بازماندگان ، اظهار داشت: تردید نداشته باشید که در غم و حادثه جانکاهی که برای شما خانواده‌های عزیز پیش آمد، همه ملت ایران شریک و سهیم هستند و بر هر حادثه‌ای که در سال‌های گذشته در کشور پیش آمده مردم مهربان و خوب ایران در کنار مصیبت‌دیدگان بودند.

دکتر صادقلو با بیان اینکه جان یک انسان قابل جبران نیست، گفت: جز خداوند متعال که خالق هستی‌ است، کسی نمی‌تواند جبران کننده مصیبت از دست رفتن یک انسان باشد و خدای متعال اجر بی‌پایانی به صابران می‌دهد.

صادقلو افزود:غم از دست دادن یک عزیز سالیان دراز و تا آخر عمر در دل خانواده‌های آنها می‌ماند و امروز همه مسئولین و مردم از مقام معظم رهبری که سرور و آقای همه ماست تا مسئولین استانی و دولتمردان در غم شما سهیم و شریک هستند و این یک تعارف نیست بلکه حرف دل همه ملت ایران است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 34211