عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نماينده كميسيون اقتصادي اجتماعي آسيا و اقيانوسيه سازمان ملل از پایانه اینچه برون


بازدید نماينده كميسيون اقتصادي اجتماعي آسيا و اقيانوسيه سازمان ملل از پایانه اینچه برون

بازدید نماينده كميسيون اقتصادي اجتماعي آسيا و اقيانوسيه سازمان ملل از پایانه اینچه برون

 نماینده کمیسیون اقتصادی اجتماعی آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل ( unescap) از بندر خشک و پایانه مرزی اینچه اینچه برون بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، نماینده کمیسیون اقتصادی اجتماعی آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل در سفری که به استان گلستان داشت ضمن دیدار با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 و مدیر کل گمرک از پایانه مرزی و ریلی اینچه برون بازدید نمود.
مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در این دیدار گفت : بنادر خشك نقش مهمي در بهبود و توسعه وضعيت حمل ونقل كالا بويژه كالاي كانتينري دارد .
محمد رضا قربانی ادامه داد : بندر خشک اینچه برون یکی از مهم ترین پروژه راه آهن شمال شرق 2 می باشد که در این راستا این اداره کل از سرمایه گذاران خارجی و داخلی استقبال می کند و فرصت مناسبی است که تا آنها از کریدور بین المللی و خطوط پایانه و پتانسیلهای بندر خشک اینچه برون بهره مند گردند در این راستا اتصال ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری با هدف آماده کردن زیر ساختها تحقق یافته است.
نماینده کمیسیون اقتصادی اجتماعی آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل نیز هدف از سفر را یکسان سازی قوانین و مقررات جهت تسهیل حمل و نقل ریلی بین المللی و توسعه مدل و دستورالعمل برای مرزهای عبوری ریلی و جاده ای و تکمیل تشریفات قانونی عنوان نمود .
آقای سندیپ راج جاین اضافه کرد : کمیسیون اقتصادی اجتماعی آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل ( unescap) در راستای توسعه و رشد اقتصادی و بهبود شرایط بین کشور های عضو فعالیت می کند و راه آهن سراسری آسیایی که کریدور قزاقستان ، ترکمنستان و ایران نیز در آن قرار دارند و این مسیر یکی از مسیرهای تاثیر گذار در جابجای بار و محموله های کشورهای آسیایی همچون چین و ... می باشد .

 

بازدید نماينده كميسيون اقتصادي اجتماعي آسيا و اقيانوسيه سازمان ملل از پایانه اینچه برون

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 670
  • کد خبر : 34305