عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس ستاد فناوری آب و خشکسالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پروژه های آبرسانی روستایی گلستان


بازدید رئیس ستاد فناوری آب و خشکسالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پروژه های آبرسانی روستایی گلستان

بازدید رئیس ستاد فناوری آب و خشکسالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پروژه های آبرسانی روستایی گلستان

دکتر بهرامی رئیس ستاد فناوری آب ، خشکسالی ، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان وفرماندارشهرستان کلاله  از مجتمع آبرسانی زاو این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس شکیبافر در این بازدید گزارش مبسوطی از روند اجرایی پروژه های این شرکت ارائه نموده و  اظهار داشت  : این شرکت با توجه به کدورت بوجود آمده درچشمه های  منابع تامین آب شرب مجتمع زاو و مطالبه مردم روستاهای تحت پوشش این مجتمع اقدام به مطالعات جهت حذف  کدورت از طریق احداث تصفیه خانه  با شرکت های دانش بنیان نموده است .

مهندس شکیبافر همچنین اظهار داشت : مجتمع زاو برای 84 روستا با 12300 خانوار و جمعیت بالغ بر 61847 نفر طراحی شده که در حال حاضر 58 روستا تحت پوشش و بهره مند از  این مجتمع آبرسانی می گردند

وی حجم عملیات این مجتمع را تاکنون حفر و تجهیز 2 حلقه چاه عمیق ، بهسازی 2 دهنه چشمه ، اجرای 123 کیلومتر خط انتقال ، احداث 3 باب ایستگاه پمپاژ و 212 کیلومتر شبکه توزیع برشمرد.

وی همچنین افزود : از آغاز اجرای این مجتمع تا پایان سال 94 ، 144 میلیارد ریال و در سال  95 مبلغ 37میلیارد ریال هزینه شده است

در پایان این دیدار مذاکراتی در خصوص استفاده از شرکتهای دانش بنیان  و روشهای بدیع و نو در حذف کدورت و تصفیه آب صورت گرفت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .