عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایش و بررسی عملکرد سه ماهه اول اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و بندرترکمن و گمیشان انجام شد


پایش و بررسی عملکرد سه ماهه اول اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و بندرترکمن و گمیشان انجام شد

برنامه پایش و بررسی عملکرد سه ماهه اول سال 96 اداره منابع آّب کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان توسط معاون حفاظت و بهره برداری و مدیران ستادی واحد مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسینی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه گفت: سال پیش رو به لحاظ میانگین بارندگی و آورد رودخانه ها با کاهش چشمگیری مواجه بوده ایم و به همین میزان نیز با کاهش حجم ذخیره در آّبخوان های استان رو به رو گشته ایم.
وی افزود: لذا نظارت هر چه بیشتر بر میزان برداشت از منابع آب زیرزمینی بایستی سرلوحه عمل قرار گیرد و از حفر و بهره برداری چاه های غیر مجاز و اضافه برداشت چاه های مجاز جلوگیری به عمل آید.
مهندس حسینی تصریح کرد: کارشناسان بایستی تسلط کافی و مناسب بر منابع آبی منطقه و قوانین و مقررات داشته باشند و همچنین تهیه بانک های اطلاعاتی برای هر یک از فعالیت ها در حوزههای مختلف در دستور کار مدیران قرار گیرد.
رئیس امور منابع آب کردکوی، بندرگز،ب ندرترکمن و گمیشان در این جلسه از اهتمام معاون حفاظت برای بررسی وضعیت کمی و کیفی عملکرد ادارات تشکر نموده و در ادامه مدیران بخش های مختلف ستادی ضمن ارائه چکیده ای از بررسی عملکرد بر تقویت فعالیت ها و نیز پوشش نقاظ ضعف تاکید ویژه داشتند و کارشناسان اداره منابع آب نیز توضیحات ضروری را ارائه کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .