عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جشنواره ایده های برتر در گرگان برگزار می شود

با هدف ارائه راهکار به منظور کاهش مصرف مواد مخدر،

نخستین جشنواره ایده های برتر در گرگان برگزار می شود

نخستین جشنواره ایده های برتر در گرگان برگزار می شود

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: نخستین جشنواره ایده های برتر در زمینه کاهش و کنترل مواد مخدر در گرگان برگزار می شود.

سید احمد حسینی افزود: این جشنواره در تاریخ 29/10/93 در سالن ولایت جشنواره با اهداف شناسایی ایده های جدید در زمینه موضوعات مرتبط با اعتیاد، جمع آوری ایده های قابل قبول طرح در جامعه جهانی و کمک به سیاستگذاران در حوزه اعتیاد برگزار می شود.

وی افزود: محورهای جشنواره در خصوص مواد مخدر، روشهای درمان، سیاستگذاری، اشتغال، خانواده و ...-روشهای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد -در رابطه با فرد، خانواده و یا جامعه-در خصوص روشهای مختلف درمان و کاهش آسیب-در خصوص مراکز درمانی اعم از پرهیز مدار، دارویی و ... -اشتغال بهبود یافتگان و خانوادهای آسیب دیده از اعتیاد-در خصوص لغزش و عود در اعتیاد و الگوبرداری از تجارب موفق سایر کشورها می باشد.

حسینی گفت: کلیه ایده های ارسالی درکمیته علمی جشنواره که متشکل ازصاحبنظران و کارشناسان خبره استانی است داوری شده وبه ایده های برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

مؤسسه خودباوران کوثر که از سمن های فعال در این حوزه است و دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ما را در برگزاری این جشنواره یاری خواهند کرد.

حسینی افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم افراد آزاد است و صاحب نظران، علاقمندان و فعالان این حوزه می توانند ایده خود را تا تاریخ 15/10/93 به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان 5 آذر، نبش آذر 4 دفترشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مبارزه با مواد مخدر و یا مؤسسه خودباوران کوثر مراجعه نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1797
  • کد خبر : 3640