عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر-شهرستان آق قلا

در نخستین روز از هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر-شهرستان آق قلا

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر-شهرستان آق قلا

 نمایشگاه صنایع دستی در روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر-شهرستان آق قلا روز پنجشنبه دوم شهریور 1396در نخستین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و تنی چند از مسوولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آق قلا : نمایشگاه  و بازارچه موقت صنایع دستی در روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر صبح روز پنجشنبه مورخ 96/6/2 در نخستین روز از بزرگداشت هفته دولت ، با حضور امانگلدی ضمیرفرماندار شهرستان ، جواد محمدی راد بخشدار وشمگیر ، زلیخا قرنجیک مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آق قلا  و تنی چند از مسوولین دستگاههای اجرایی شهرستان ، افتتاح شد.

در این مراسم فرماندار آق قلا  گسترش صنایع دستی را در گرو ترویج فرهنگ سازی استفاده از این محصولات در جامعه بیان نمود و تصریح کرد : صنایع دستی معرف و نماد فرهنگ و قومیت هر کشوری است و فرهنگ سازی در راستای استفاده از محصولات این حوزه و اشتغالزائی پایدار بخصوص برای بانوان  روستایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

زلیخا قرنجیک مدیر میراث فرهنگی شهرستان آق قلا خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و با همکاری دو شرکت تعاونی روستائی و بانوان توانمند حوزه صنایع دستی در قالب 16 غرفه همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح شده است.

قرنجیک اضافه کرد: در این نمایشگاه هنرمندان در رشته های سوزن دوزی ، نمد مالی ، فرش و گلیم بافی محصولات تولیدی خود را به نمایش و فروش گذاشتند، و نمایشگاه به مدت 10 روز و تا پایان هفته دولت  برقرار خواهد بود و علاقمندان به این حوزه می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .