عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با همفکری در کارگروه های تخصصی امداد و نجات به بررسی حوادث و راهکارها پرداخته تا بحران های حوادث را محدود کنیم

در دومین جلسه کارگروه تخصصی امدادونجات وآموزش همگانی استان گلستان مطرح شد:

با همفکری در کارگروه های تخصصی امداد و نجات به بررسی حوادث و راهکارها پرداخته تا بحران های حوادث را محدود کنیم

با همفکری در کارگروه های تخصصی امداد و نجات به بررسی حوادث و راهکارها پرداخته تا بحران های حوادث را محدود کنیم

دومین جلسه کارگروه تخصصی امدادونجات و آموزش همگانی با حضور مهندس ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان و دستگاهای عضو کارگروه به میزبانی جمعیت هلال احمر گلستان و در سالن کنفرانس شهید احمدی روشن مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در دومین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی استان گلستان گفت:استان گلستان آبستن حوادث بسیاری است که در شش ماهه اول امسال متاسفانه شاهد حوادث مختلف بودیم که گلستان را جزو استانهای حادثه خیز کشور قرار داده است.
محمود ربیعی گفت: باید با اقدام و عملیات های موثر بحران های حوادث را محدود کنیم و نیروها و عوامل انسانی متخصص را آموزش بدهیم و تجهیزات را تقویت و آماده نگهداریم.
وی اضافه کرد:در کارگروه امداد و نجات همه ی فکرها جمع می شوند تا نسبت به بررسی حوادث و راهکارهای پیشگیرانه و یا نحوه ی امداد و نجات در حوادث به نتایج خوبی برسند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این جلسه گفت: هماهنگی و همدلی که بین دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان است تا حد بسیاری توانسته است نحوه امداد و نجات و خدمات رسانی و حوزه ی پیشگیری را در استان حل نماید.
دکتر حسین احمدی افزود: کار جستجو و نجات و کار امداد سوانح و حوادث کار بسیار تخصصی است و در همه ی حوادث باید افراد کار آشنا وارد عمل شوند.
وی تصریح کرد: نصب علائم هشدار دهنده در مناطق پر خطر و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در رابطه آن به عنوان عوامل پیشگیرانه می تواند موثر باشد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این کارگروه از نصب پلاکهای امدادی در نقاط پرخطر و حادثه خیزگلستان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
علیرضا صیاد افزود:253 نقطه پرخطر و آسیب پذیر در استان گلستان شناسایی شده است که پلاکها با کدهای مشخصه در آن نقاط نصب می شوند.
 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .