عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری سراسراستان برگزارشد


اولین نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری سراسراستان برگزارشد

اولین نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری سراسراستان برگزارشد

اولین نشست هم اندیشی معاونت پیشگیری بهزیستی استان با کارشناسان پیشگیری و درمان اعتیاد ستاد بهزیستی استان و کارشناسان پیشگیری ادارات بهزیستی سراسراستان ،پیش از ظهر دیروزیکشنبه 19شهریورماه در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد. .

 

دراین مراسم کارشناس مسوول دفتر پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب اعتیاد ضمن عرض خیرمقدم خدمت حضار ، از زحمات و خدمات کلیه ی کارشناسان پیشگیری در پیشبرد اهداف سازمانی و اجرای مطلوب طرح ها و برنامه های اجرایی تقدیر نمود .

عینعلی کیاء افزود: کسری اعتبار تخصیص داده شده به سازمان بهزیستی کشور در زمینه ی پیشگیری و درمان اعتیاد در سال 96 محرز می باشد و ضروری است با همفکری و تدبیر راهکارهای مناسب ، اعتبار حداقلی موجود مدیریت گردد .
در ادامه ضمن پرداختن به دستور کار جلسه ، چالش ها و مشکلات موجود در برنامه های دفتر پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب اعتیاد مطرح و راهکارهای مناسب پیشنهاد گردید .

یکپارچه سازی طرح ها و برنامه های هم سو در معاونت ، توانمند سازی کارشناسان پیشگیری و کارکنان شاغل در مراکز پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب ، تشکیل تیم بازرسی در شهرستان ها با همکار بهداشت ، اماکن و نماینده ی شورای هماهنگی و .... از جمله موارد مطروحه و مصوب در جلسه ی اخیر بود .
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 536
  • کد خبر : 37406