عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک حلقه چاه آب شرب در شهر خان ببین حفر و تجهیز شد


یک حلقه چاه آب شرب در شهر خان ببین حفر و تجهیز شد

  معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در شهر خان ببین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ، مهندس ابوالفضل رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری این افزود: این چاه با اعتبار سه هزار و 500 میلیون ريال از محل منابع داخلی حفر و تجهیز شده است.
وی با اشاره به مشخصات چاه گفت: پروژه حفاری این چاه به عمق 156 متر و لوله گذاری با لوله هایی به قطر 13 اینچ از نوع upvc انجام شده است.
مهندس رحیمی حداکثر ظرفیت آبدهی چاه جدید در زمان پمپاژ را 37 لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: با توجه به عدم بارش‌های مناسب نزولات جوی در سال‌های اخیر و افت آبدهی چاه‌های آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدام به حفر چاه جدید نموده است.
وی افزود: عملیات حفاری این چاه در فروردین ماه سال جاری شروع شده و در تیر ماه به پایان رسیده و پس از تجهیز وارد مدار شده است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب شرب شهروندان خان ببین توسط چهار چاه تامین می شود.
مهندس رحیمی تصریح کرد: شهر خان ببین دارای چهار هزار مشترک می باشد و بیش از 14 هزار نفر در این شهر سکونت دارند.
وی با بیان اینکه کاهش بارندگی ها موجب افت شدید منابع آبی می شود، پیش بینی کرد در تابستان سال آینده با مشکل جدی کم آبی مواجه شویم و از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی نمایند و قدر این نعمت الهی را بدانند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 39288