عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمات به شهروندان توسط بسیجیان شاغل در امور آب و فاضلاب مناطق استان

همزمان با هفته بسیج انجام شد

ارائه خدمات به شهروندان توسط بسیجیان شاغل در امور آب و فاضلاب مناطق استان

 

سرپرست فرماندهی پایگاه بسیج امام سجاد (ع) آبفا گلستان گفت: همزمان با هفته بسیج خدمات آبفا گلستان به مشترکین و شهروندان در تمامی مناطق استان در قالب میز خدمت توسط بسیجیان شاغل در این شرکت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان، مهندس سید "منصور هاشمی" مشاور مدیرعامل و قائم مقام شرکت، افزود: ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به شرکت، بهبود حل و رفع تمامی درخواست‌ها از سوی مشتریان و کاهش زمان رسیدگی به درخواست های آنان از مزایای استقرار میز خدمت در ادارات می باشد.
وی افزود: ثبت تمامی درخواست های ارائه شده از سوی مراجعین، رسیدگی به درخواست های ثبت شده و مطلع نمودن  شهروندان از روند رسیدگی به درخواست و انجام نظرسنجی و پیگیری های لازم در رابطه با ارزیابی رضایتمندی مشتریان از دیگر مزایای میز خدمت می باشد.
به گفته وی، با استقرار میز خدمت در محل ادارات، امکان برقراری ارتباط با مشترکین تسهیل یافته و خدمت رسانی به شهروندان راحتر انجام می شود.
سرپرست فرماندهی پایگاه بسیج امام سجاد (ع) آبفا گلستان تصریح کرد: همچنین در هفته بسیج از مشترکین کم مصرف که میزان مصرف آنان در یک ماه کمتر از 20 مترمکعب بوده است و مشترکین خوش حساب شرکت با اهداء هدایایی قدردانی شد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 459
  • کد خبر : 39750