عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مقاله مدیرعامل آبفا گلستان بعنوان مقاله برتر معرفی شد

در نهمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور؛

مقاله مدیرعامل آبفا گلستان بعنوان مقاله برتر معرفی شد

 مقاله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بعنوان مقاله برتر در نهمین همایش "مدیران شهرها و شهرستان های آب و فاضلاب کشور" معرفی شد.

در این مراسم رضا گیاهی دبیر نهمین همایش مدیران شهرها و شهرستان های آب و فاضلاب کشور با اهداء لوح تقدیری از محمدهادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بخاطر ارائه مقاله با عنوان "جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب و فروش انشعاب فاضلاب" قدردانی نمود.
 متن این لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد؛
"به پاس قدردانی از تلاش های صادقانه جنابعالی در نهمین همایش مدیران شهرها و شهرستان های آب و فاضلاب کشور و ارائه مقاله تحت عنوان جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب و فروش انشعاب فاضلاب از طریق بازاریابی اجتماعی این لوح تقدیر به شما اعطاء می گردد. امید است در سایه ایزد منان با همکاری مجدانه و متعهدانه شما شاهد شکوفایی علمی صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم."
در این مقاله آمده است؛ حل مساله آب در ایران نیازمند تلاش در دو بخش اصلی می باشد، یکی ایجاد زیرساخت‏ها و مدیریت صحیح توزیع و مصرف آب و دیگری اصلاح رفتار مصرفی توسط مشترکین خانگی و کشاورزان است.
در ادامه آمده است؛ از آنجاییکه ایجاد الگوی مناسب مصرف آب در گرو افزایش آگاهی مردم و تغییر رفتار آنان در مصرف آب است، یکی از راهکارهای مناسب برای ایجاد این آگاهی و تغییر رفتار، استفاده از بازاریابی اجتماعی است.
 موضوع اصلی بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار داوطلبانه مخاطبین در جهت حفظ منافع جامعه می باشد. 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 39953