عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگوی مطالبات مردمي در حوزه راه و شهرسازي هستيم

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

پاسخگوی مطالبات مردمي در حوزه راه و شهرسازي هستيم

پاسخگوی مطالبات مردمي در حوزه راه و شهرسازي هستيم

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: به كليه مطالبات به حق مردمي در شهرها و روستاها در حوزه راه و شهرسازي استان گلستان پاسخگو هستيم.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :مهندس حسين محبوبي مديركل راه و شهرسازي استان در ديدار با دكتر تربتي نژاد نماينده مردم شريف شهرستان هاي گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي افزود: خوشبختانه بيش از 97 درصد از جمعيت روستا يي شهرستان هاي گرگان و آق قلا ار راه مطلوب آسفالته برخوردار هستند كه به دنبال تكميل آن در اين حوزه هستيم.

وي افزود: تعريض محور آق قلا-اينچه برون در فاز اول آن در محدوده سه راهي انبار الوم به طول 10 كيلومتر از هفته دولت سالجاري شروع شده كه در حال اجراء مي باشد كه با تكميل آن شاهدكاهش تصادفات و ارتقاء ايمني آن خواهيم بود.

مهندس محبوبي از ديگر پروژه هاي در دست اقدام حوزه حمل و نقل استان گلستان در شهرستان گرگان به تكميل فاز اول و آغاز فاز دوم كمربندي گرگان و شروع راه آهن گرگان به كلاله اشاره و افزود: طبق سياست گذاري وزارت راه و شهرسازي در حال مذاكره با شركت هاي سرمايه گذار خصوصي داخلي و خارجي با جديت و حمايت مسئولين استاني هستيم.

دكتر تربتي نژاد نماينده مردم شريف گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار ضمن تاكيد بر تسريع در اجراي پروژه هاي در دست اقدام استان افزود، بخشي از توسعه استان مربوط به توسعه زير ساخت هاي آن مي باشد و در اين راستا وظايف راه و شهر سازي را دو چندان مي كند .

وي بهسازي راه هاي روستايي رااز مطالبات مردم حوزه انتخابيه ذكر کرد و ادامه داد: با كمك ديگر نمايندگان و ظرفيت هاي قانوني بدنبال افزايش اعتباري استان در حوزه هاي زير ساختي هستيم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .