عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دست‌آوردهای انقلاب در سی‌و‌نهمین بهار انقلاب به شکل هنرمندانه و جذاب به بچه ها معرفی می‌شود

عبدالرحیم سیفی در جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان:

دست‌آوردهای انقلاب در سی‌و‌نهمین بهار انقلاب به شکل هنرمندانه و جذاب به بچه ها معرفی می‌شود

دست‌آوردهای انقلاب در سی‌و‌نهمین بهار انقلاب به شکل هنرمندانه و جذاب به بچه ها معرفی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به اینکه این مجموعه با حوزه‌ای سر و کار دارد که در زمان انقلاب حضور نداشتند ولی بایستی حافظ ارزش‌های آن باشند بیان نمود: دست‌آوردهای انقلاب بایستی به شکل هنرمندانه و جذاب به بچه ها معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون گلستان در جلسه‌ای که با موضوع چگونگی برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، خلاقیت و توان‌مندی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را ظرفیت موثری برای معرفی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بایستی با بهره‌گیری از زبان قصه، نمایش، شعر و ... پیام انقلاب را به نسل امروزی به شکل هنرمندانه و جذاب منتقل نماییم.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح نمود: ایجاد حس شادی و شورآفرینی به تنهایی در ایام‌الله مبارک سی و نهمین بهار انقلاب کافی نیست و باید تلاش نماییم تا با برنامه‌ریزی دقیق، کودکان در کنار شادی و شور به شعور و آگاهی در ارتباط با زحمات ارزشمندی که برای رسیدن به آرامش کنونی کشیده شده است برسند.

ایشان خطاب به کارشناسان و نمایندگان مراکز حاضر در جلسه بیان نمود: در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری مراکز کانون پرورش فکری در این ایام به دنبال بازگویی هنرمندانه نگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نسبت به کودکان و نوجوانان باشیم و با بکارگیری ابزار هنر احساسات این دو بزرگوار را در راستای تربیت دینی و اخلاقی و لزوم توجه به کودکان و نوجوانان بیان نماییم.

مدیرکل کانون گلستان در این جلسه از کلنگ‌زنی زمین مرکز فرهنگی‌هنری کانون کردکوی و افتتاح مراکز کانون زبان ایران در شهرستان‌های کلاله و آزادشهر در ایام‌الله دهه فجر 96 خبر داد و اظهار امیدواری نمود که در راستای ارائه تولیدات کانون به کودکان و نوجوانان، فروشگاه عرضه محصولات کانون در شهرستان های گالیکش و بندرگز افتتاح خواهد شد.

عبدالرحیم سیفی توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی را در جذب نوجوانان بسیار تاثیرگذار دانسته و افزود: به یمن ایام خجسته دهه مبارک فجر انشالله شاهد راه‌اندازی سینمای تخصصی کودک و خانه علوم کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک گنبدکاووس خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که توجه به تمامی کودکان گلستانی در این ایام همانند سایر ایام سال ضرورت دارد بیان نمود: برنامه‌های مهیجی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی‌هنری کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری کانون ویژه کودکان بیمار، کودکان و نوجوانان کار و اتباع خارجی، اصلاح و تربیت، کودکان حاشیه شهر و مناطق مرزی و البته کودکان با نیازهای ویژه تدارک دیده شده است.

راه اندازی کارناوال شادی با توجه به سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل کانون در راستای معرفی هرچه گسترده‌تر فعالیت‌های کانون در سطح جامعه، خوانش سرود همگانی اعضا و پرده‌خوانی انقلاب در مراسم استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی مرکز استان، مشارکت خانواده‌ها و برگزاری مسابقاتی با حضور مادران و دختران و پدران و پسران، مسابقه فضای مجازی با موضوع تصویرگری رویدادهای جذاب در روز راهپیمایی، برپایی ایستگاه فرهنگی‌هنری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، راه‌اندازی موزه‌ی‌سیار فرهنگی‌هنری با مشارکت ادارات محیط زیست و میراث فرهنگی، نشست با اعضای قدیمی و پیشکسوت کانونی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه همکاران، برپایی نمایشگاه محصولات کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران و هم‌چنین عرضه دست‌ساخته‌های اعضا، مربیان و اولیای کانونی در مدارس سطح استان و معرفی شخصیت ارزشمند بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون از ویژه برنامه‌های قابل اجرا در دهه مبارک فجر بود که توسط اعضای جلسه شورای فرهنگی کانون گلستان مطرح گردید.

لازم به توضیح است که بخشی از برنامه‌های کمیته با مشارکت اعضا و دستگاه های دیگر مانند بهزیستی، صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استثنایی، کلینیک مددکاری اجتماعی همراهان و... برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .