عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتقال دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به صاحبان نسل‌های آینده

با مشارکت همه‌جانبه اعضای کمیته کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد:

انتقال دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به صاحبان نسل‌های آینده

انتقال دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به صاحبان نسل‌های آینده

قربانعلی بذرافشان معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم مشارکت همه‌جانبه اعضای کمیته کودک و نوجوان تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، بذرافشان در این جلسه با اشاره به این مطلب که کمیته کودک و نوجوان با نسلی سرو کار دارد که انقلاب را درک نکرده اما می‌بایست حافظ و نگهدار دستاوردهای انقلاب باشند، اظهار داشت: برای این‌ که دست‌آوردهای انقلاب به صاحبان نسل‌های آینده که همان کودکان و نوجوانان امروز هستند به درستی انتقال یابد مستلزم مشارکت همه‌جانبه اعضای کمیته می‌باشد.
معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بیان ‌برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام پرداخته و خاطرنشان کرد: تمامی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون آماده همکاری با اعضا این کمیته در برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم این دهه برای کودکان و نوجوانان هستند.

جانشین رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این جلسه هدف از تشکیل کمیته کودک و نوجوان را شناساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی، انتقال ارزش‌ها و باورهای دینی به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و از اعضای کمیته خواستار توجه به همه کودکان به ویژه کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و مرزی، کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان‌ها، کودکان بانیازهای ویژه، کودکان کار و خیابانی و مددجویان کانون اصلاح و تربیت در این دهه همانند سایر ایام سال شد.

لزوم توجه به برنامه‌های متناسب با ایام فاطمیه (س) در سه روز اول این ایام و تمهیدات لازم به منظور حضور پر شور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده در راهپیمایی 22 بهمن از مواردی بود که توسط معاون فرهنگی‌اجرایی کانون مطرح گردید.

در همین راستا، اعضای کمیته کودک و نوجوانبه ارائه‌ی دیدگاه‌ها و معرفی برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .