عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی از طرح کارورز صادرات در ایام مبارک دهه فجر


رونمایی از طرح کارورز صادرات در ایام مبارک دهه فجر

رونمایی از طرح کارورز صادرات در ایام مبارک دهه فجر

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات سازمان صنعت معدن تجارت گلستان ازرونمایی طرح کارورز صادرات در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ؛ درویش علی حسن زاده در این باره گفت: این طرح با هدف توسعه کسب و کارهای جدید در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی و لزوم ظرفیت سازی نیروی انسانی در حوزه صادرات غیر نفتی اجرا می شود.

وی اظهارداشت: طرح کارورز صادرات براساس مشارکت بنگاههای موفق صادراتی به ویژه صادرکنندگان دارای نشان افتخار صادرات، صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی، صادرکنندگان برتر استانی و نیز واحد های صادراتی مستقر در نواحی و شرکت های صنعتی برنامه ریزی گردیده است.

حسن زاده افزود: بنگاههای صادراتی در صورت تمایل می توانند از بین دانش آموختگان دانشگاهی و با حداقل پذیرش سه متقاضی طرح کارورزی از امتیازاتی برخوردار گردند.

وی در ادامه تصریح کرد : بنگاهها می توانند از کارورزان در زمینه های مختلفی همچون تجارت و صنعت براساس روش تعلیمی شاگرد استادی جهت یک دوره سه تا شش ماهه از امتیاز شاخص ارزیابی صادرکنندگان نمونه ملی و استانی بهره مند شوند.

وی افزود: فرم پذیرنده کارورز در سامانهwww.intern.tpo.ir حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه قابل دسترسی است و بنگاههای صادراتی متقاضی پذیرش کارورز صادرات بمنظور همراهی و مشارکت می توانند اقدامات لازم را بعمل آورند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 626
  • کد خبر : 41722