عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهار راه روستايي همزمان با هفتمين روز از دهه فجردر گنبد بهره برداري شد


چهار راه روستايي همزمان با هفتمين روز از دهه فجردر گنبد بهره برداري شد

چهار راه روستايي همزمان با هفتمين روز از دهه فجردر گنبد بهره برداري شد

رئيس اداره راه و شهرسازی گنبد اعلام كرد: بهره برداري از چهار راه روستايي همزمان با سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، يكي ديگر از دستاوردهاي انقلاب براي افزايش سطح خدمات دهي مسوولان به مردم استان از جمله شهرستان گنبد بوده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" عباس فرامرزي " در حاشيه آيين بهره برداري و كلنگ زني متمركز پروژه هاي عمراني گنبد در اين شهرستان به پايگاه اطلاع رساني اداره كل گفت: طول محورهاي بهره برداري شده در اين شهرستان در اين ايام7 كيلومتر مي باشد كه شامل روستاهاي بهرام آباد، عطاآباد ، سارلي سافلين و جلاين تپه است ، كه پيش از اين مردم روستاهاي اين محدوده از راه خاكي براي تردد استفاده مي كردند و با آسفالت آن، اهالي منطقه از راه مناسب براي تردد به شهر و انجام تبادلات كشاورزي و اقتصادي خود بهره مند شده اند.

وي، اعتبار هزينه شده براي اجراي اين چهار پروژه راه روستايي را 14774 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي اعلام نمود.

فرامرزي ادامه داد: احداث پلهاي باكسي پيش ساخته در محور اينچه برون با هزينه بالغ بر7026 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني ازديگر اقداماتي است كه به جهت هدايت روان آبها و سيل وجلوگيري از آسيب ديدگي از راه موجود به اجرا درآمده واز آن بهره برداري شد .

حدود 930 كيلومتر از راه هاي استان گلستان تحت پوشش استحفاظي شهرستان گنبدكاووس قرار دارد كه نزديك به 600 كيلومتر آن روستايي است و از اين ميزان 404 كيلومتر از نعمت آسفالت بهره مند هستند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .