عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

بازدید مدیرکل کانون و نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مرکز مهر و صلح گلستان؛

اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

در پی ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه مبارک فجر، مدیرکل کانون پرورش فکری با همراهی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با کودکان کار و خیابانی دیدار نموده و با اهدای بسته‌های فرهنگی گل لبخند را به آن‌ها هدیه دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محمد فلاحي نماينده شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان نيز از كانون پرورش فكري به عنوان نهادي تاثيرگذار در حوزه كار با كودكان و نوجوانان نام برده و بيان داشت: فعاليت‌هاي متنوع و محتوايي كانون راهي مطمئن و زيربنايي براي انتقال پيام‌هاي اخلاقي و تربيتي به كودكان بوده و مي تواند آينده جامعه را تضمين نمايد.

در این دیدار نجفي‌نژاد مدير مرکز توانمندسازی و حمایتی مهر و صلح گلستان ضمن قدرداني از حمايت‌هاي كانون پرورش فكري از كودكان كار به ارائه گزارشي از نحوه خدمت رساني به اين كودكان پرداخت.

هم‌چنین لزوم مهارت‌آموزي و افزايش توان‌مندي‌هاي كودكان كاراز جمله مباحثي بود كه توسط مديركل كانون مطرح و پيشنهاد شد تا به منظور تحكيم پيوند اعضاي خانواده و برقراري ارتباط مناسب مادران كودكان كار در كارگاه‌هاي قصه‌گويي و كارستي كانون پرورش فكري شركت نمايند.
در پايان از سوي مديركل كانون تعداد ۱۰۰ جلد كتاب حوزه كودك و نوجوان به كتاب‌خانه اين مركز اهدا شد.

گفتنی‌است بازدید از نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و آثار هنری اعضای کودک و نوجوان واقع در مرکز شماره یک کانون گرگان و آشنایی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فعالیت‌های شاخص و متنوع کمیته کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های این همراهی بود.

اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

  اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .