عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئول روابط عمومی مدیریت درمان گلستان مشاور عضو شورای عالی کشور شد


مسئول روابط عمومی مدیریت درمان گلستان مشاور عضو شورای عالی کشور شد

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان گلستان مشاور عضو شورای عالی کشور شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، طی ابلاغی از سوی حمیدرضا آقاملایی نایب رئیس شورای اسلامی گرگان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی کشور، مجتبی رضوانی رئیس وکارشناس ارشد روابط عمومی وامور فرهنگی این مدیریت به عنوان مشاور رسانه ای معرفی شد.

دراین ابلاغ آمده است : امروزه در عصری به سر می بریم که اگر آن را عصر اقتدار رسانه بنامیم گزافه نگفته ایم . عصری که انحصار رسانه به حداقل ممکن رسیده و به مدد توسعه ورشد لحظه ای تکنولوژیهای ارتباطی ، تکثر و تعدد مالکان رسانه به بالاترین حد ممکن نزدیک شده است و رسانه دیگر نه دراختیار خواص بلکه با کمی اختلاف در برد و تاثیر گذاری دراختیار همگان قرار گرفته است .

لذا در جهانی چنین رسانه ای ناگزیر از بهره گیری از تخصص جنابعالی در حوزه ارتباطات ورسانه بوده و بدینوسیله ضمن انتصاب حضرتعالی به عنوان مشاور رسانه ای ، دعوت می نمایم که اینجانب را در شورای شهر گرگان و شوراهای فرادست ازجمله شورای عالی استانهای جمهوری اسلامی درزمینه مذکور یاری رسانید.

امید آنکه با تعهد وتخصصی که در شما سراغ دارم در این زمینه نیز همچون سایر حوزه ها موفق وموید باشید.

گفتنی است وی با 19 سال سابقه کار درحوزه روابط عمومی وامور فرهنگی ، هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت رسانه بوده و سابقه عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، چندین دوره انتخاب به عنوان روابط عمومی برتر درسطح ملی ، 10 سال سابقه تدریس درحوزه های علوم اجتماعی وعلوم ارتباطات در دانشگاه و .... را داراست.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .