عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت مهتاب موتور شهرستان بندرگز


بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت مهتاب موتور شهرستان بندرگز

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت مهتاب موتور شهرستان بندرگز

به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بندرگز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بهمراه مدیر حراست و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان از شرکت مهتاب موتور شهرک صنعتی شهرستان بندرگز بازدید کرد.

بنابراین گزارش، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بیان کرد: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای، راهکار مناسبی برای ارتقاء مهارت شاغلین واحد های صنفی و صنعتی است.
وی احیا و بازسازی نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه ای در جامعه و بها دادن به این آموزش ها در بین واحدهای صنعتی را ضروری دانست و اظهار کرد: باید سهم این آموزش ها در تقویت قابلیت ها ، ظرفیت ها و پتانسیل ها  مشخص شود که این مهم نیازمند فرهنگ سازی است.
حسینی طلب در بخش دیگر از سخنان خود تصریح نمود: تربیت و ارتقاء مهارت شاغلین از اهداف این سازمان می باشد و این سازمان آمادگی کامل را در جهت ارائه دوره های آموزشی مورد نیاز واحدهای صنعتی جهت آموزش و ارتقاء مهارت آنان، اعلام کرده است.
در ادامه دامغانی رئیس شرکت تولیدی مهتاب موتور شهرستان بندرگز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در راستای همکاری های آموزشی در سنوات قبل ، به بیان اهمیت آموزش های مهارتی برابر نیاز واحدهای صنعتی با توجه به استانداردهای بین المللی پرداخت.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مبنی بر پیگیری و اهمیت موضوع خواستار ادامه همکاری های آموزشی در سال جاری شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .