عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید


معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید

 

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران در ايستگاه راه آهن گرگان حضور بهم رسانده و با مدير كل راه آهن شمال شرق۲ ديدار نمود.

 

در این دیدار سرکار خانم مهندس پیروز بخت سفر با قطار و حمل و نقل سبز را سفری ایمن و راحت عنوان نمود وبه مدیران و مسئولین را برای سفر کردن با قطار و استفاده بهتر و بیشتر از حمل و نقل عمومی تشویق نمود و از مدیرکل و مجموعه کارکنان اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 نیز بخاطر ارائه خدمات و تسهیل در امور مربوطه تقدیرو تشکر نمود .

محمد رضا قرباني در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي توضيحاتي در مورد حمل نقل سبز وبرخي از فعاليتهاي موثر حوزه امورمسافري و ... بيان نمودند و حضور مقامات كشوري در استان گلستان نگارستان ايران زمين را باعث خوشحالي دانست و سفر آنان با قطار( حمل و نقل سبز ) را نشان دهنده ارج نهادن آن بزرگواران به اين حوزه دانست.

در ادامه سرکار خانم مهندس پیروز بخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران و مدیران استانها و مشاورین ایشان مورد بدرقه مدیران کل راه اهن شمالشرق2 و مدیرکل و مجموعه اداری اداره کل استاندارد استان گلستان قرار گرفتند و آرزوی سفری خوش و ایمن و راحت را خواستار شدند.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1388
  • کد خبر : 45232