عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گلستان:

مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "محمدهادی رحمتی"  امروز با حضور در محل سامانه سامد گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.
وی افزایش رضایتمندی مردم را از مهمترین دستاوردهای این سامانه برشمرد و افزود: تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.
مهندس رحمتی تصریح کرد: کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه های اجرایی و صرفه جویی در وقت و  هزینه مردم از مزایای استفاده از سامانه سامد می باشد و مردم در دورترین نقاط استان با کمترین هزینه ای می توانند مشکلات خود را پیگیری و یا نظرات و پیشنهادات خود را جهت خدمت رسانی مطلوب تر ارائه دهند.
گفتنی است؛ بیشترین درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان در مورد توسعه شبکه و تقسیط حق انشعاب بوده که توسط مدیرعامل آبفا گلستان پاسخ داده شد و برخی از شهروندان نیز از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان فهیم استان می باشد و شهروندان می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را پیگیری نمایند.  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 482
  • کد خبر : 45379