عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با مدیر و کارکنان اداره روابط عمومی سازمان به مناسبت هفته روابط عمومی


دیدار دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با مدیر و کارکنان اداره روابط عمومی سازمان به مناسبت هفته روابط عمومی

دیدار دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان  با مدیر و کارکنان اداره روابط عمومی سازمان به مناسبت هفته روابط عمومی

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی امروز دوم خرداد ماه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل اداره روابط عمومی سازمان برگزار شد دکتر مهاجر گفت: روابط عمومی مانند پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی تلاش دارد تا با ارتباطی هدفمند و موثردر کمال دقت و با تیزبینی و دور اندیشی ضمن برآوردن نیازهای سازمان ارتباط مخاطبان با سازمان را تسهیل کند.

وی افزود: روابط عمومی در تشریح اهداف، سیاست ها و برنامه‌های سازمان به زبان ساده و قابل درک برای تمام اقشار جامعه نقش مهم و غیرقابل انکاری دارد و از طریق برقراری تعامل بین سازمان و جامعه و تسهیل روابط دو طرف، کمک موثری به تامین منافع هر دو گروه می‌کند.

دکتر مهاجر گفت: خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران روابط عمومي سازمان كه برای ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به بخش کشاورزی استان گام بر می‌دارند قابل تقدير است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان سخنانش با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از تلاش مجموعه ی مدیریت روابط عمومی در ستاد و شهرستانها قدردانی کرد.

در ادامه حیدرعلی رستمانی مدیر روابط عمومی سازمان در سخنانی با تقدیر از رییس سازمان برای دیدگاه ارزشمند ایشان نسبت به تلاش کارکنان و اهمیت دادن به جایگاه غیر قابل انکار روابط عمومی در سازمان بر کوشش هرچه بیشتر این مجموعه برای اهداف متعالی سازمان و برای تحقق ارتقای هر چه بیشتر بخش کشاورزی در استان گلستان تاکید کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .