عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان دیدار کرد


مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان دیدار کرد

 

محمد رحیم رحیمی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با حضوردرمحل فرمانداری شهرستان گرگان با ابوالقاسم صفوی سرپرست فرمانداری دیدارو گفتگوکرد.
به گزارش روابط عمومی ،در این دیدار مدیر عامل گاز استان گلستان ضمن تبریک انتصاب صفوی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت:امیدواریم حضور شایسته شما در مدیریت فرمانداری منبع برکات زیادی برای مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گرگان باشد. 
رحیمی در ادامه گزارشی از عملکرد شرکت گاز تاکنون و برنامه های سال جاری ارائه نموده و خواستارهمکاری و توجه بی شائبه ایشان بویژه در بحث توسعه زیرساختهای گازرسانی ،خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان و همچنین وصول مطالبات معوق مشترکین که می تواند نقش قابل توجهی در راستای تحقق اهداف شرکت داشته باشد ارائه نمود. 
در این نشست صفوی سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان نیز با تشکر از ابراز لطف  رحیمی،ازگازگلستان بعنوان یکی ازسازمانهای پیشرو درامر خدمات رسانی به مردم عزیزاستان خواند که تاکنون خدمات محسوس وبسیارزیادی را دربخشهای مختلف خانگی، تولیدی ،تجاری وصنعتی ارائه نموده است.
وی گفت:فرمانداری شهرستان این آمادگی را دارد تا نهایت همکاری را با شرکت گازدر زمینه های مختلف داشته باشد تا بتواند همچنان خدمات خود را به نحو مطلوبی توسعه دهد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .