عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرعامل شرکت گاز و مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان گلستان


نشست مدیرعامل شرکت گاز و مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان گلستان

 به گزارش روابط عمومی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و استفاده ایمن از گاز طبیعی جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه گاز گلستان و مدیر کل و تنی چند از معاونین صدا و سیما مرکز استان به میزبانی صدا و سیما برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی در همین رابطه مدیر عامل شرکت گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه خبری گاز گلستان ضمن تقدیر از تعاملات فی مابین و همکاریهای صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص نتایج این نشست مشترک گفت: این نشست با هدف تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیتهای بالای صدا و سیمای استان انجام گرفت که پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادات طرفین نتایج خوبی اتخاذ گردید.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:در این جلسه مقرر گردید به منظور نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و استفاده ایمن از گاز طبیعی تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه نیز منعقد شود که بتوانیم برابر برنامه ای که در روزهای آتی تدوین خواهد شد با استفاده از پتانسیلهای موجود رسانه ملی با اجرای مطلوب مفاد این قرار داد و اثر بخشی هرچه بیشتر بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

 وی افزود:صدا وسیما بهترین رسانه و منادی فرهنگ سازی در سطح جامعه بوده وامید واریم با همکاری فیمابین بتوانیم به اهداف مورد نظراین نشست دست یافته و روز بروز شاهد کاهش حوادث ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی وهمچنین صرفه جویی حد اکثری درمصرف گاز باشیم.

 مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت: آنچه برای این شرکت درکنار توسعه گازرسانی و خدمات رسانی اهمیت بسزایی دارد آگاه کردن مشترکین در زمینه صرفه جویی درمصرف گاز وهمچنین کاهش صدمات وخطرت احتمالی ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی وتقویت فرهنگ استفاده صحیح از گازطبیعی می باشد که خوشبختانه این روند با انجام برنامه های متنوع و همکاری دستگاههای ذیربط اجرا شده و تاکنون نتایج بسیار مطلوبی بدست آمد .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .