عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان


جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای، مدیران کل اداره برق و آب منطقه استان، فرماندار آزادشهر، روسای ادرات و دستگاه های اجرایی شهرستان آزادشهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حسینی طلب ضمن ابراز نگرانی در خصوص روند آموزش دانشگاهی و آموزش و پرورش بیان کرد: در خصوص فرهنگ مهارت آموزی و رابطه مستقیم آن با بیکاری را عدم داشتن مهارت عنوان کردند و از روسای این مراکز که در جلسه حضور داشتند خواست تا تعامل بیشتری با مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر داشته باشند.

حسینی طلب گفت: ما در سطح روستاها ی استان، زندان، صنایع و صنوف، پادگان، دانشگاه ها و افراد آسیب پذیر جامعه آموزش داشته و داریم. وی افزود: برای حل مشکل بیکاری می بایست ازآموزش تئوری محور و بلند مدت به سمت آموزش های مهارت محور برویم و به همین خاطر چشم امید بسیاری از آحاد جامعه به آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای است.

در این نشست نیز حسینی طلب قول راه اندازی کارگاه مکانیک خودرو را به فرماندار آزادشهر دادند.

حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در خصوص درخواست های شهرستانی اعم از ایجاد کارگاه مکانیک، آموزش های روستایی و ایجاد بستر مناسب برای تشکیل کمپین بابت یادگیری تعویض واشر شیرآلات جهت جلوگیری از اسراف، اظهاراتی بیان نمودند.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .