عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كاهش 20 درصدي مصرف آب در ادارات و سازمان های دولتي الزامی است

در راستای تحقق مدیریت مصرف آب :

كاهش 20 درصدي مصرف آب در ادارات و سازمان های دولتي الزامی است

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان گفت: در راستاي تحقق مديريت مصرف آب، کاهش 20 درصدی مصرف در ادارات و سازمان های دولتی نسبت به مصرف سال گذشته، الزامی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، هادی رحمتی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: افزایش گرما موجب افت شدید منابع آبی شده و میزان ذخیره آب در مخازن کاهش یافته است و گذر از تنش کم آبی فقط با مدیریت مصرف توسط مشترکین امکان پذیر می باشد.
وی  نصب شیرآلات كاهنده مصرف را در ادارات و منازل ضروری دانست و گفت: با استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف می توان تا 30 درصد از هدررفت آب پیشگیری کرد.
رحمتی افزود: تجهیزات کاهنده مصرف آب مانند شیرآلات اتوماتیک، شیرآلات لمسی، شیرهای فشاری زمان دار و انواع ادوات کاهنده مصرفی با ترکیب آب و هوا، مصرف آب را بهینه می کنند و آب را به میزان لازم در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و از هدررفت آب جلوگیری می کند.
رحمتی با بیان اینکه آبیاری فضای سبز شهری و ادارات با آب شرب ممنوع است، تصریح کرد: فضای سبز شهری و فضای سبز ادارات باید با آب غیر قابل شرب آبیاری شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان در ادامه افزود: در شرایط فعلی تمامی آب نماها و فواره ها در مراکز اداری و تفریحی وابسته حتی اگر به صورت بازچرخانی عمل می کنند، باید غیرفعال شود تا از هدررفت بی رویه این نعمت خدادادی پیشگیری شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 649
  • کد خبر : 47291