عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب جواز حضور در مسابقات المپیک نوجوانان توسط دو و میدانی کار گلستانی


کسب جواز حضور در مسابقات المپیک نوجوانان توسط دو و میدانی کار گلستانی

 

دو و میدانی کار گلستانی با جابجایی یک رکورد ملی جواز حضور در مسابقات المپیک نوجوانان را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان استان گلستان ، ملی پوشان نوجوان دو و میدانی ایران در مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان در ورزشگاه بانکوک تایلند به ۳ مدال رنگارنگ و کسب ۳ سهیمه حضور در بازی های المپیک آرژانتین دست یافتند.
تیم ملی کشورمان که با حضور 10 دوومیدانی کار به این مسابقات اعزام شد توانست با کسب ۲ مدال نقره، ۱ نشان برنز، ۳ سهمیه حضور در بازیهای المپیک نوجوانان آرژانتین و جا به جایی یک رکورد ملی به کار خود پایان داد.
حمیدرضا کیا، رکورد دار پرش سه گام نوجوانان ایران که از گلستان شهرستان کردکوی با پرشی به طول ۱۵٫۶۸ متر ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی و ورزشکاری از کشور کره با رکورد ۱۵٫۷۶ متر قهرمان شد و پرنده از چین با رکورد ۱۵٫۶۱ متر به عنوان سومی دست یافت.محمدرضا رحمانی در پرتاب دیسک به مدال نقره و مهدی رضایی در دوی ۱۰۰ متر به مدال برنز رسیدند. این سه ورزشکار جواز حضور در رقابتهای المپیک نوجوانان آرژانتین را کسب کردند ،در این مسابقات حمیدرضا کیا رکورد ملی پرش سه گام ایران را هم شکست و او پیش از این با رکورد ۱۵.۰۲ رکورد دار این ماده بود.
سیدمبین مداحی، دیگر ورزشکار تیم ملی ایران و نماینده گلستان از شهرستان کردکوی در این ماده با رکورد ۱۴٫۴۵ متر در جایگاه دهم ایستاد و موفق به کسب جواز حضور در المپیک نشد.
گفتنی است؛ محمدرضا رحمانی فر (پرتاب دیسک، فارس)، مهدی رضایی( ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر، قم)، حسین بیزار(پرش ارتفاع، تهران،)، سیدمحسن حسینی (پرش ارتفاع، خراسان رضوی) حمیدرضا کیا، سیدمبین مداحی(پرش سه‌گام، گلستان)، علی فتحی گنجی(پرتاب نیزه، لرستان)، سبحان احمدی(۸۰۰ متر، کرمانشاه)، تکتم دستاربندان(۱۵۰۰ متر، خراسان رضوی) و لیلا جوانمرد(۸۰۰ متر، خراسان رضوی) ۱۰ ورزشکاری بودند که ترکیب تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران را در این مسابقات تشکیل دادند.
در این مسابقات هاشم باغبان‌بری (فارس)، علی رضایی (قم)، رضا عسگرزاده و حمیده جوان (خراسان رضوی)، جعفر ابراهیمی (تهران) و سید صادق حسینی (گلستان) مربیانی هستند که به همراه سید وحید میرا( سرپرست، گلستان) کادر فنی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک نوجوانان بودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .