عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ندای سلامتی و شادابی گلستان قهرمان لیگ برتر اسکواش بانوان ایران شد

برای نخستین بار در تاریخ اسکواش گلستان:

ندای سلامتی و شادابی گلستان قهرمان لیگ برتر اسکواش بانوان ایران شد

مدیر عامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان از کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه های ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، اشکان اتحادی با اعلام این مطلب، افزود: امسال تیم اسکواش بانوان استان با حمایت شرکت ندای سلامتی و شادابی گلستان در هشتمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه های کشور حضور یافت و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ اسکواش این استان، بر سکوی قهرمانی بایستد.
وی اضافه کرد: امسال تیم بانوان اسکواش گلستان با امکانات بهتری نسبت به دوره های قبل در لیگ برتر حاضر شد به گونه ای که تمامی اعزام های تیم هوایی و محل اسکان تیم در هتل یا خوابگاه هایی بهتر از قبل بود.
اتحادی با بیان اینکه نماینده گلستان در دور دوم این رقابت ها توانست مقتدرانه قهرمان شود»، اظهار کرد: رقابت های لیگ برتر اسکواش بانوان امسال با شرکت 7 تیم آغاز شد اما در جریان بازی ها با انصراف یک تیم، با شرکت 6 تیم در سه مرحله به صورت نیمه متمرکز ادامه پیدا کرد.
مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان با اشاره به رده بندی تیم ها در این دوره لیگ برتر یادآور شد: بعد از تیم ندای سلامتی و شادابی گلستان که قهرمان شد، تیم های ام.ال.تایتان اصفهان و ماتریس یزد به مقام های نایب قهرمانی و سومی رسیدند.
«اتحادی» همچنین درخصوص رقابت های جام حذفی اسکواش بانوان کشور اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت تیم های لیگ برتر بانوان و 5 تیم دسته اول کشور برگزار شد و تیم ندای سلامتی و شادابی گلستان که به جمع چهار تیم برتر صعود کرده بود به دلیل آسیب دیدگی بازیکن اول خود به دلیل تصادف، نتیجه را دو بر یک به تیم اصفهان واگذار کرد و از راه یابی به بازی نهایی بازماند این در حالی بود که می توانست قهرمانی دیگری را در این رقابت ها نیز به ارمغان آورد.
مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان در ارزیابی خود از هشتمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان کشور، عنوان کرد: امسال سخت ترین دوره لیگ بانوان بود و بازیکنان برتر و ملّی در تمام تیم های شرکت کننده در این بازی ها پخش شده بودند به گونه ای که حداقل چهار تیم مدعی اصلی قهرمانی بودند. درمجموع لیگ برتر بانوان امسال از سطح کیفی بالاتری نسبت به قبل برخوردار بود.
«اتحادی» با اشاره به مسجل شدن قهرمانی تیم اسکواش ندای سلامتی و شادابی گلستان در یک دور مانده به پایان این بازی ها، اظهار امیدواری کرد که این تیم با افتخار بزرگی که برای جامعه ورزش بویژه اسکواش استان به دست آورده است .
مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان در خاتمه از حمایت های هیأت اسکواش استان تقدیر کرد.
گفتنی است، اعضای تیم اسکواش ندای سلامتی و شادابی گلستان در رقابت های لیگ برتر کشور، غزال شرف پور، آیلی نیری، هلیا استیلی، نرگس سلطانی، ناهید رضوی، دیانا مقری، هستی عدولی بودند.
هدایت این تیم برعهده سوفیا نواده و سرپرستی آن نیز با غزال قدومی زاده بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .