عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کانون پرورش فکری مدام بایست در حال تولید فکر باشد


کانون پرورش فکری مدام بایست در حال تولید فکر باشد

کانون پرورش فکری مدام بایست در حال تولید فکر باشد

 

 

عبدالرحیم سیفی در جلسه شورای فرهنگی بیان نمود:کانون پرورش فکری مدام بایست در حال تولید فکر باشد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در جلسه شورای فرهنگی با تشریح مباحث مطرح شده در نشست فصلی مدیران‌کل اظهار امیدواری کرد تا در سایه درک درست از واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کانون و تولید فکر، تمامی همکاران یک هدف واحد را دنبال نموده و با ایجاد شرایط مطلوب در مسیر تعالی کودکان و نوجوانان گام بردارند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی در پنجمین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای فرهنگی استان با عنایت به سیاست‌های ابلاغی، بر داشتن نقشه راه و بهره‌گیری از داشته‌ها به جای صحبت از نداشته‌ها تاکید نموده و از نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های کانون نام برد که می‌بایست به مسائل انگیزشی و رفاهی و توان‌مندی آن‌ها توجه جدی شود.

این مقام مسوول با تشبیه سازمان به کشتی و کارکنان آن در حکم مسافران کشتی، هم‌دلی و هم‌راهی و تلاش گروهی را از جمله عوامل مهمی دانست که باعث می‌شود تا این کشتی در نهایت سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

ایشان با اشاره به بخش دیگر از سخنان مدیرعامل کانون به بیان ویژگی‌های اخلاقی نیروی انسانی پرداخته و افزود: برای تغییر رفتار دیگران ابتدا باید تغییر را از خود شروع نماییم.

سیفی هم‌چنین با استناد به مباحث مطرح شده توسط معاونان و مدیران‌کل ستادی در نشست فصلی از ارسال تجربیات خلاقانه، لزوم اجرای ویژه‌برنامه‌های پویش فصل گرم کتاب در خارج از مراکز فرهنگی‌هنری، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی ویژه اعضای نوجوان با بهره‌گیری از چهره‌های نام‌آشنا، توجه به تولیدات کتاب‌خانه‌ای، بهره‌گیری از اعضای ارشد و قدیمی و توجه به ایده های نو خبر داده و اظهار امیدواری کرد که کانون پرورش فکری بیش از گذشته در مسیر شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان گام بردارد.

بررسی چگونگی برگزاری جشنواره رضوی با حضور خدام حرم امام رضا(ع) و پویش فصل گرم کتاب با بهره گیری از توان اعضای قدیمی و ارشد و مشارکت نهادهای فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی‌ورزشی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی از دیگر مباحثی بود که توسط اعضای شورا مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه و براساس برنامه از پیش تعیین شده، ژاله جعفرسوار مربی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان ترکمن به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فصلی این مرکز پرداخته و نقاط قوت و ضعف مرکز از سوی کارشناسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راه‌کارهای لازم برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها ارائه گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .