عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل کمیته امداد گلستان با فرماندار آق قلا دیدار و گفت و گو کرد


مدیرکل کمیته امداد گلستان با فرماندار آق قلا دیدار و گفت و گو کرد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به منظور بررسی وضعیت اشتغال مددجویان و جمع آوری زکات در شهرستان آق قلا با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، در راستای تبیین سیاست های امداد و ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی برای اطلاع رسانی و تقریب اذهان عمومی به منظور خدمت رسانی مطلوبتر و بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرستان جلسه ای با حضور مدیرکل کمیته امداد گلستان و فرماندار شهرستان آق قلا برگزارشد.

 ابراهیم باغبانی مدیرکل کمیته امداد گلستان در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود اشتغال در منطقه، فعالیت هائی که در راستای بهبود وضعیت اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها ی تحت حمایت صورت گرفته ارائه نمود.

 باغبانی تسهیلات اشتغالزایی را فرصت بسیار مناسبی برای رفع محرومیت و تولید شغل دانست و خواستار شد: تا همه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل برای جذب این اعتبارات کمیته امداد را همراهی نمایند.

 مدیر کل امداد گلستان با اشاره به وضعیت جمع آوری زکات در آق قلا تصریح کرد: مدیریت مصرف وجوه جمع آوری زکات با کمک فرمانداری شهرستان و اعضای شورای زکات و همه دستگاه های متولی در توسعه و آبادانی نقش بسزایی ایفا می کند.

 وی تاکید کرد: امید داریم با مدیریت صحیح مصرف زکات در سطح شهرستان شاهد رفع مشکلات مردم باشیم. .

 فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این جلسه گفت: این فرمانداری در خصوص موارد مطروحه به ویژه اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی جدید نهایت همکاری را برای بهبود وضع معیشتی خانواده های تحت حمایت و توسعه آبادانی شهرستان با کمیته امداد خواهد داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1045
  • کد خبر : 4779