عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان اداره کل راه آهن شمالشرق2


برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان اداره کل راه آهن شمالشرق2

 

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان اداره کل راه آهن شمالشرق2

همزمان با دهه کرامت دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و اعضای خانواده های کارکنان در اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق2 برگزار گردید.

 

بر اساس این گزارش این مسابقات در پنج رشته حفظ ، قرائت، درک و مفاهیم وخطبه نامه غدیر و اذان با حضور بیش از 38 نفر از مشتاقان قران پژوه راه آهن شمالشرق 2 که اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند مرحله مقدماتی آن در محل اتاق آموزش برگزار وبرگزیدگان پس از سپری این دوره به تهران برای دوره بعد معرفی شدند.

در این مراسم حجت السلام هاشمی و دبیر و اعضای ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی اداره کل راه آهن شمالشرق2 حضور و از نزدیک روند اجرای این دوره از مسابقات را نظارت نمودند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق2 در راستای این دروه از مسابقات گفت : قرآن‌کریم، کتاب هدایت انسانهاست و توجه و انس با قرآن همیشه باعث آرامش و تزکیه نفس می شود که همانا قرائت و خواندن قرآن انسانها رابه قله‌های معنویت و انسانیت می رساند.

امیدوارم همیشه و در همه روزهای سال مخصوصا در ایام مبارک همچون دهه کرامت بتوانیم در سایه وبا محوریت قرآن مجید و تمسک و توسل به مفاهیم آن پیش رویم و آن را چراغ راه خود گردانیم.

محمد رضا قربانی ادامه داد : هرساله جشنواره و مسابقات سراسری قرآن مجیددرهمه نواحی محفلی نورانی برای کارکنان راه آهن ج.ا.اکشور ایجاد می نمایدوهمه ما از جمله داوران وهمه کسانی که در این مسابقات شرکت و حضور دارند، چه بهتر است که فعالیت قرآنی را محدود به این مسابقات نکرده و همیشه و در هر لحظه فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را با قرآن عجین نمائیم تا در سایه الطاف الهی ادامه داد : هرساله جشنواره و مسابقات سراسری قرآن مجیددرهمه نواحی محفلی نورانی برای کارکنان راه آهن ج.ا.اکشور ایجاد می نمایدوهمه ما از جمله داوران وهمه کسانی که در این مسابقات شرکت و حضور دارند، چه بهتر است که فعالیت قرآنی را محدود به این مسابقات نکرده و همیشه و در هر لحظه فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را با قرآن عجین نمائیم تا در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر (عج) بتوانیم روزبه‌روز شاهد توسعه و ارتقای جایگاه قرآنی در تمام سطوح زندگی خود باشیمی و توجهات امام عصر (عج) بتوانیم روزبه‌روز شاهد توسعه و ارتقای جایگاه قرآنی در تمام سطوح زندگی خود باشیم.

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان اداره کل راه آهن شمالشرق2

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 47853