عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان کلاله از پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان


بازدید فرماندار شهرستان کلاله از پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان

بازدید فرماندار شهرستان کلاله از پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان

 

 

فرماندار شهرستان کلاله به همراه مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان از پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان کلاله بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان؛ شکیبافر رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل این شرکت در این بازدید گزارشی از روند اجرایی پروژه های آبرسانی روستایی ارائه نمودند.

وی در بازدید از مجتمع زاو اظهار داشت این مجتمع 84 روستا با 7772 خانوار و جمعیتی بالغ بر 61847 نفر را تحت پوشش دارد که از این تعداد 54 روستا زیرنظر مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله و 30 روستا دیگر این مجتمع تحت پوشش مدیریت امور آبفار شهرستان مراوه تپه می باشد.

در این بازدید روند بهسازی چشمه شماره 2 زاو مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید شرکت آبفار گلستان و مدیریت پارک جنگلی گلستان در خصوص انجام این عملیات بررسی های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین شکیبافر در ادامه بازدید از روند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب برای 7 روستای اوقچی بزرگ ، اوقچی کوچک ، گچی سو بالا ، گچی سو پایین ، چالجه قره آقاچ و قوشجه اظهار داشت تاکنون 32.5 کیلومتر لوله چندن داکتیل با سایز های 150 و 250 میلی متر با اعتباری بالغ بر 100 میبارد ریال خریداری شده که با انعقاد قرارداد با شرکت پیمانکار مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .