عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می شود

هفتم مردادماه و تحت عنوان جشنواره ملی چارسوق ؛

شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می شود

شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می شود

 
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در شب فرهنگی استان گلستان هفتم مردادماه تحت عنوان جشنواره چارسوق در برج میلاد تهران خبر داد.
به‌گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری گلستان سه شنبه مورخ 2مرداد97 با بیان اینکه شب گلستان در این جشنواره در تاریخ هفتم مردادماه جاری از ساعت 21 تا  24 بامداد در محوطه برج میلاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر تاریخی،گردشگری، صنایع دستی، تنوع قومی استان گلستان این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره ملی چارسوق عنوان کرد: معرفی جاذبه‌ها، اقلیم های گوناگون، فرهنگ جاری، مفاخر، تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و سوغات و همچنین معرفی پتانسیل های بومگردی استان از اهداف اداره کل در این برنامه است که فرصتی مناسبی برای جذب گردشگران به نگارستان ایران را فراهم می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با بیان این که حضور در این جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد می باشد از تمام هم استانی ها دعوت کرد تا زمینه حضور خود و دوستان ساکن در تهران را در این برنامه فرهنگی در محل برج میلاد فراهم کنند.
گفتنی است؛ شب های فرهنگی استان ها تحت عنوان جشنواره چارسوق با همت سازمان میراث فرهنگی و مجموعه برج میلاد تهران که از 21 تیرماه آغاز شده و تا 26 شهریورماه ادامه خواهد داشت با حضور شبانه تمام استان های کشور به صورت مجزا برگزار می شود تا پنجره ای برای ورود گردشگران تهران و سایر شهرها به استان ها گشوده شود.

شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .