عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست معاونت صنایع دستی با کارشناسان صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

در راستای حمایت از صنعتگران صنایع دستی استان گلستان انجام شد؛

برگزاری نشست معاونت صنایع دستی با کارشناسان صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

برگزاری نشست معاونت صنایع دستی با کارشناسان صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان گفت: در راستای حمایت از صنعتگران صنایع دستی، نشستی با حضور کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان , روستاییان و عشایر در معاونت صنایع دستی این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ این نشست در راستای حمایت از صنعتگران صنایع دستی استان گلستان و هماهنگی با حضور کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ,روستاییان  و عشایر در اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان برگزار شد.
مریم حاجی ابراهیمی سرپرست معاونت صنایع دستی این اداره کل در این خصوص گفت: حمایت از هنرمندان در همه ی جوامع مطرح بوده و تلاش برای ساماندهی حوزه معیشتی ,کاری و بیمه این قشر در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: از آنجایی که تعداد هنرمندان صنایع دستی در کشور ما بالاست و سازمان تاّمین اجتماعی از پذیرش بیمه شده ی جدید جلوگیری می کند ، مسئولیت این مهم به بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر واگذار گردیده است.
حاجی ابراهیمی تصریح کرد: در این راستا تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر منعقد گردیده که کلیه هنرمندان دارای هر نوع مجوز (کارت شناسائی پروانه تولید انفرادی)می توانند با مراجعه به کارگزاریهای مستقر در شهر ها و روستاها جهت بهرهمندی از مزایای بیمه مراجعه نمایند.
وی گفت: توسعه، تعميم و گسترش پوشش عدالت اجتماعي براي قشر زحمتكش و پرتلاش صنعتگران شاغل در حوزه صنايع دستي و هنرهاي سنتي داراي مجوز توليد صنايع دستي و كارت شناسايي صنعتگری هدف امضاي اين تفاهم نامه همكاري است.
سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی گلستان بیان کرد: براساس اين تفاهمنامه ارائه خدمات بيمه اجتماعي درخصوص بازنشستگي، ‌پيري، از كارافتادگي كلي و فوت به مشمولين مورد توافق مورد توجه قرار دارد.
لازم به ذکر است؛ شرایط ثبت نام و نحوه پرداخت حق بیمه و مزایای این بیمه در سایت اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این لینک موجود می باشد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .