عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 471 بازدید مشترک تابستانه و کمیته ضربتی از واحدهای گردشگری گلستان انجام شد

از ابتدای تابستان سال جاری؛

471 بازدید مشترک تابستانه و کمیته ضربتی از واحدهای گردشگری گلستان انجام شد

471 بازدید مشترک تابستانه و کمیته ضربتی از واحدهای گردشگری گلستان انجام شد

471بازدید مشترک تابستانه و کمیته ضربتی از واحدهای گردشگری گلستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ صبح روز شنبه 17 شهریور ماه 97  احمد تجری با اعلام این خبر گفت: هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در ایام تابستان97 می باشد.
وی افزود: بازدیدهای مشترک تابستانه و کمیته ضربتی به‌منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی و...انجام می شود.
تجری در ادامه خاطرنشان کرد:از این تعداد بازدید نظارتی  156 بازدید از واحد های پذیرایی و 123 مورد بازدید از هتل و هتل آپارتمان های استان انجام شده است.
وی افزود: در این مدت تعداد بازدید های نظارتی از مساجد و نمازخانه های بین راهی24 مورد , از مجتمع های خدماتی رفاهی 16 مورد و از سایر مراکز اقامتی 162 مورد بود.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان گفت : در مجموع 21 مورد تذکر ، 8 مورد اخطار رفع نقص و 1 مورد پلمپ واحد غیر مجاز از ابتدای تابستان جاری در قالب این طرح نظارتی ثبت شده است.
گفتنی است؛ گلستان با بیش از 22 هزار کیلو متر مربع وسعت و قرارگیری در مسیر تردد تهران – مشهد یکی از معابر پر تردد مسافر می باشد و بیش از 1500 جاذبه طبیعی و تاریخی شناخته شده دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .