عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسایی 24 واحد متخلف قاچاق کالا در سه ماهه دوم سال جاری

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر داد:

شناسایی 24 واحد متخلف قاچاق کالا در سه ماهه دوم سال جاری

شناسایی 24 واحد متخلف قاچاق کالا در سه ماهه دوم سال جاری

بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در سه ماهه دوم سال جاری24 واحد متخلف قاچاق کالا را در سطح استان شناسایی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علي اصغر اصغري معاون نظارت، بازرسي و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان با اشاره به شرایط حساس کنونی بازار و نوسانات قیمت کالاها حضور بازرسان این سازمان در سطح بازار را بسیار تاثیر گذار و مثبت ارزیابی نمودهو عملکرد آنها را در برقراري ثبات و امنيت در بازار و ايجاد فضاي رواني آرام در جامعه بسيار موثر و مفيد دانست.

وي با ارائه گزارشي از آمار پرونده هاي قاچاق کالا براي متخلفان اقتصادي در سه ماهه دوم سال جاري در سطح استان افزود،در این مدت تعداد 1930 مورد بازرسي از انبارها، واحدهاي صنفي، توليدي و خدماتی در سطح استان بعمل آمد كه تعداد 24 واحد متخلف شناسايي و پرونده تخلف قاچاق آنها به ارزش 230 ميليون و 905 هزار و 440 ريال تشكيل و جهت صدور راي نهايي به اداره کل تعزيرات حكومتي استان ارسال گرديد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان در ادامه افزود، بیشترین آمار کالاهای قاچاق مکشوفه در سطح استان بترتیب مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی،انواع نوشیدنیهای انرژی زا، دارو، لوازم خانگی(اسپیلت)، پارچه و.... میباشد.

اصغری همچنین با اشاره به حضور فعال و پر رنگ بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در سطح بازار بر رعایت قوانین ومقررات کلیه واحدهای صنفی واقتصادی تاًکید نمود و از برخورد جدی با متخلفان احتمالی خبر داد.

این مقام مسئول در خاتمه از تمامی ناظران و شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده ي هر گونه تخلف احتمالي از واحدهاي اقتصادي اعم از احتکار،اختفاء، عدم اعلام موجودی کالاها در انبار، امتناع از عرضه کالا،گرانفروشی و ..... مراتب را سريعاً از طريق یکی از راههای ارتباطی(سامانه تلفنی 124 و مراجعه حضوری) گزارش نموده تا سریعا"تحت بررسی قرار گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 51766