عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان در اردوي بقا در شرايط سخت

جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان در اردوي بقا در شرايط سخت

مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان در اردوي بقا در شرايط سخت

به منظور نگهداري و ارتقاء سطح هماهنگي تيم هاي عملياتي و بروز رساني و ارتقاء سطح دانش و سطح عملياتي تيم ها، اردوي بقا در شرايط سخت در روستاي کوهستاني قلعه قافه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر گلستان؛در مراسم اختتامیه اردوی بقاء در شرایط سخت که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، فرماندار شهرستان مینودشت و  نماینده ولی فقیه در هلال احمر گلستان برگزار شد؛ محمد علي هروي مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: افزايش توانمندي هاي تيم هاي درمان اضطراري و آمادگي درون تيمي و بين تيمي در شرايط سخت از اهداف مهم برگزاري اين اردوها ست. با توجه به اینکه رسالت جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در حوادث نجات جان انسانهاست؛ بنابراین برای افزایش توانمندی و هماهنگی نیازمند برگزاری مانورهای این چنینی در جهت ارتقاء همکاری های مشترک هستیم تا در زمان وقوع حوادث با هماهنگی بیشتری به ارائه خدمات به آسیب دیدگان بپردازیم.

مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان تصريح کرد: اردوي بقا در شرايط سخت ارتقاي سطح توانايي و مهارتي اعضاي تيم‌هاي بهداشت و درمان اضطراري در تطبيق با شرايط غير متعارف است. تعامل نيروها و برنامه هاي آموزشي عملياتي با مرکز بهداشت استان جهت پاسخگويي به حوادث احتمالي، ثمره آمادگي در اين اردو است.

هروي افزود: برگزاري اين اردوها بدون شک تاثير به سزايي در آمادگي براي مديريت شرايط بحراني دارد؛ در واقع بخشي از تيم‌هاي عملياتي ممکن است در شرايط سخت‌ گرفتار شوند و اگر دانش و مهارت بيشتري داشته باشند، مي‌توانند سلامت خود را براي ادامه عمليات امداد و نجات تضمين کنند.

در ادامه سید رضا طباطبایی فرماندار شهرستان مینودشت نیز اظهار نمودند: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و داوطلب محور می باشد، بایستی در این خصوص اقدامات موثری صورت پذیرد که خوشبختانه روحیه داوطلبی نزد تمامی ارکان این جمعیت وجود دارد که نتیجه آن مقبولیت و محبوبیت این ارگان در بین آحاد جامعه میباشد.

محمد علی رخشان نماینده ولی فقیه در هلال احمر گلستان نیز با تاکید بر اینکه اسلام یک دین کامل و الهی می باشد، افزودند: رفع نیاز و مشکلات و گرفتاری های مردم یکی از برنامه های بنیادی و اساسی دین اسلام بوده که جمعیت هلال احمر از این وظیفه سربلند و موفق بیرون آمده است.

گفتنی است این اردو در مورخ 24 و 25 مهر ماه به مدت دو روز در روستای کوهستانی قلعه قافه شهرستان مینودشت برگزار گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .