عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت دقت نظر و رعایت الزامات مورد نظر در انجام امورات

رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد:

ضرورت دقت نظر و رعایت الزامات مورد نظر در انجام امورات

به گزارش روابط عمومی، مهندس یوسفی پور درهمایش ایمنی و آتش نشانی و پدافند غیرعامل گاز گلستان مباحث مربوط به حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل را بسیار حساس و ضروری عنوان نموده و بر لزوم رعایت دقیق و هوشیارانه الزامات ضروری و دقت نظردر انجام امورات مربوطه  تاکید داشت.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این همایش ، مطالب  مهمی  را پیرامون بررسی روند مصرف انرژي و جايگاه گاز طبيعي و تاثیرات آن بر محیط زیست ، مروري بر حوادث شركت ملي گاز، ريشه يابي حوادث رخداده، مروري بر حوادث مشتركين گاز خانگي و نقايص فني در اجراي شبكه هاي پلي اتيلن ارائه نمود.
 یوسفی پور ضمن پيش بيني روند مصرف انرژي از منابع مختلف  تا سال 2035 و تحلیل آن ، به تشریح ویژگیهای گاز طبیعی  پرداخته و از آن  بعنوان  ابزاري براي مقابله با آلودگي هوا  و پديده گرمايش جهاني یاد نموده  و اشاره ای نیز به تهديدات اخيرصنعت گاز در دنیا داشت.
ایشان در ادامه مروري داشت برحوادث  شركت ملي گاز و علاوه بربیان درصد توزيع حوادث  شركت ملي گاز طی سالهای  87 الي 96 به ریشه یابی و تفسیر دلایل حوادث رخ داده و مصادیق بارز پیشگیری از حوادث در شرکتهای گاز استانی را که شامل 14 محور می باشد  پرداخته و متذکر شد علاوه بر ضرورت رعایت تمامی موازین ایمنی ، انجام دقیق و به موقع  آنها  تاثیر بسزایی در پیشگیری از حوادث خواهد داشت.   
 رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود  اشاره ای به  نقایص فنی در اجرای شبکه های پلی اتیلن ، حوادث مشترکین گاز خانگی در استان گلستان و سطح کشور، مقایسه عوامل تولید و نشر گاز منوکسید کربن و علل ایجاد انفجار و آتش سوزی در کشور داشته  و خواهان دقت نظر شرکتها در انجام امورات و وظایف محوله بویژه در راستای امورات بهداشت ،ایمنی و محیط شد
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .