عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی 20 نشست و کارگاه آموزشی در پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گلستان


برپایی 20 نشست و کارگاه آموزشی در پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گلستان

برپایی 20 نشست و کارگاه آموزشی در پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گلستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی 20 نشست و کارگاه آموزشی در پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گلستان خبر داد و گفت: این نشست ها و کارگاه ها از 22 تا 25 دی ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: نشست های «برند سازی پوشاک سنتی» ، «بازاریابی مد و روش های کسب و کار در فضای مجازی»، «اهمیت طراحی و تولید سبز در حفظ محیط زیست»، «بررسی نمادها و نقش های سنتی در طراحی منسوجات و پوشاک ایرانی»، «پاک سازی پوشاک»، «حس های پنجگانه در خلاقیت طراحی لباس»، «مخاطب شناسی مشتری»، «کارآفرینی، ارزش آفرینی از هنر» در این دوره برپا خواهند شد.
وی ادامه داد: همچنین در این دوره کارگاه های آموزشی « آنچه در طراحی لباس باید در نظر گرفت» ، «کاربرد نانو در طراحی شاغل» ،« دوخت مولاژ» ، « طراحی و الگو سازی پوشاک مجلسی» ، « طراحی لباس با نرم افزار کرل» ، « جنسیت سازی در طراحی لباس مدرس» ، « طراحی زیور آلات و جواهرات»، مرصع دوزی و سوزن دوزی» ، « زیر ساخت پوشاک مجلسی» ، « زیر ساخت کت و شلوار مردانه» « الگوهای فانتزی» و « تزئینات لباس» برگزار می شود.
این مدیر استانی ضمن دعوت از علاقه مندان، اظهار کرد:  تمامی نشست ها و کارگاه های آموزشی رایگان بوده و ورود برای عموم آزاد است.
وی در خاتمه، گفت: به تمامی شرکت کنندگان نشست ها و کارگاه های آموزشی گواهی معتبر اهدا خواهد شد.
یادآور می شود علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32220266 و 32226660 داخلی 246 تماس حاصل فرمایند.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .