عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند اجرایی پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی گنبد بررسی شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان:

روند اجرایی پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی گنبد بررسی شد

روند اجرایی پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی گنبد بررسی شد
طی بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل بازرسی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان روند اجرایی ساختمان در حال ساخت پزشکی قانونی گنبد مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان: مهندس "حسين محبوبي" مدیر كل راه و شهرسازي استان گلستان دراین بازدید در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت: ساختمان فوق در یک طبقه، شامل اتاق هاي اداري و مجهز به اسانسور، سیستم گرمایش موتور خانه، شوفاژ و سرمایش اسپیلت و سیستم اطفاء حریق می باشد.
وی افزود: اولین موافقتنامه این پروژه از سال 89 مبادله گردید که به علت عدم تامين به موقع اعتبارات عملیات اجرایی پروژه از سال 94 آغاز و تا کنون ادامه دارد.
وي متراژ كلي ساختمان را 1372 متر مربع اعلام و افزود براي احداث اين پروژه تا كنون 15479 ميليون ريال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و با توجه به برآورد اولیه آن 13450میلیون ریال اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل آن می باشد.
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه راحدود 70 درصد اعلام و افزود طی بررسی بعمل آمده و در صورت تامین و تخصیص اعتباردر6 ماه اول سال98 این پروژه بهره برداری می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .