عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی نمایشگاه نقاشی هنر معاصر ایران در نگارخانه موسسه میرداماد گرگان


برپایی نمایشگاه نقاشی هنر معاصر ایران در نگارخانه موسسه میرداماد گرگان

برپایی نمایشگاه نقاشی هنر معاصر ایران در نگارخانه موسسه میرداماد گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک فرارسیدن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از برپایی نمایشگاه نقاشی هنرمعاصر ایران با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» از تاریخ 17 تا 24 بهمن ماه در نگارخانه موسسه فرهنگی میرداماد گرگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری اظهار کرد: پس از اعلام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر پایی طرح «چهل نمایشگاه، چهل شهر» در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با پیگیری های متعدد به عنوان یکی از چهل شهر در سطح کشور انتخاب شد.
وی افزود: پس از برپایی جلسات درون سازمانی و با هیات مدیر انجمن هنرهای تجسمی؛ مسئولیت برپایی این نمایشگاه ارزشمند به انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان سپرده شد.
این مدیراستانی هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و به نمایش گذاشتن نمایه ای از دغدغه های هنرمندان نقاش، پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اعلام کرد.
وی با اشاره بر اینکه برپایی این نمایشگاه فرصتی برای تماشای منتخبی از بهترین آثار هنرمندان در طی چهار دهه گذشته در قالب های کلاسیک و انتزاعی است، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تصویری از آثار هنرمندانی چون هانیبال الخاص، ایرج اسکندری، حبیب الله صادقی، احمد اسفندیاری، جلال شباهنگی، منوچهر معتبر و ایرج کریم خان زند به نمایش در خواهد آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گلستان به شرکت در آیین گشایش این نمایشگاه در  روز چهارشنبه 17 بهمن ماه در ساعت 16، گفت: این نمایشگاه به همت و همدلی مرکز هنرهای تجسمی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، موسسه فرهنگی و کتابخانه میرداماد گرگان و حوزه هنری استان گلستان برپا می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .