عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان , مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ این جلسه امروز 2 اسفند ماه 97 با حضور عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ،  مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری در این نشست گفت : با توجه به بازتاب برگزاری نوروزگاه ها در سال های گذشته و همچنین تاکیدات استاندار محترم در خصوص افزایش کمی و کیفی این جشنواره ها در شهرستان ها ، امسال نیز نوروزگاه ها با همکاری فرمانداران و با توان بیشتر برگزار می شود.
وی گفت : در روز هفتم اسفندماه , میلاد با سعادت دخت نبی اکرم , حضرت فاطمه زهرا (س) جشن باشکوهی با کمک گروه صنعتی صباح و با همکاری فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری گستان در مجموعه ورزشی المپیک شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد : این جشن باشکوه با حضور هنرمندان مطرح کشوری , برگزیدگان موسیقی اقوام در جشنواره اقوام اجرا می شود و امیدواریم گنبد همچون برنامه ها و جشنواره های گذشته میزبان خوبی برای این جشن باشکوه باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به بهره مندی از تمام ظرفیت ها برای معرفی استان و شهرستان گنبد به مسافران و گردشگران گفت: اداره کل میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نسخه آنلاین اپلیکیشن گردشگری را رونمایی کرد که تمام جاذبه ها و مشخصات استان در آن معرفی و جانمایی شده است و روی گوشی های اندروید و آی او اس هموطنان قابل دریافت می باشد.
وی گفت : بوم گردی های استان گلستان در چند سال اخیر مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفته است و بعضا تا پایان تعطیلات تابستان رزرو شده است.
کریمی با اشاره به ظرفیت های شهرستان گنبدکاووس در حوزه جاذبه های طبیعی و تاریخی اظهار امیدواری کرد : با حمایت و کمک اماکن در شهرستان گنبد و با تدبیر فرماندار شهرستان در حوزه بوم گردی شهرستان گنبد کاووس تحول خوبی ایجاد شود.
گفتنی است ؛ اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود رادر خصوص ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی  ارایه نمودند.

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1398 شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .