عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از واحد صنعتی سولفیت سدیم در شهرک صنعتی آق قلا

در سومین روز از گرامیداشت دهه فجر

بهره برداری از واحد صنعتی سولفیت سدیم در شهرک صنعتی آق قلا

 

 همزمان با گرامیداشت دهه فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و مدیران استانی و شهرستانی, واحد صنعتی تولیدکننده "متابی سولفیت سدیم" با درجه خوراکی در شهرک صنعتی آق قلا به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، برای بهره برداری از این واحد صنعتی 42606 میلیون ریال با اشتغالزایی 20 نفر سرمایه گذاری انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: شهرک های صنعتی نقش موثری در توسعه صنعتی استان و رفع مشکل بیکاری ایفا می کند.

علی اصغر طهماسبی افزود: حمایت از سرمایه گذاری وظیفه دولتمردان است و مجموعه استانداری وظیفه خود می داند از صنعتگران و متقاضیان امر سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حمایت کند.

به گفته وی تلاش می شود تا با حمایت از سرمایه گذاری صنعتی، گامی در جهت توسعه استان و ارتقا و رونق بخش صنعت برداشته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان نیز گفت:: ظرفیت سالانه واحد تولیدی به بهره برداری رسیده 3 هزار تن بوده که در زمینی به مساحت چهار هزر و 200 متر مربع احداث شد.

رحمن محمدزاده افزود: در این کارخانه از جدیدترین روش تولید این ماده در جهان است استفاده و در این فرآیند، تماس مستقیم گاز با بستر تحت شرایط خاص، بالاترین راندمان کمی و کیفی به دست می آید.

 "متا بی سولفیت سدیم" ماده ای است که به عنوان یک احیا کننده و نگهدارنده مواد غذایی و سفیدکننده در صنایع مختلف کاربرد دارد.

 نگهداری کننده و جلوگیری کننده از فساد مواد غذایی، تولید استامینوفن، صنعت تصفیه آب به منظور کلرزنی و تمیز و سفیدکننده پشم و الیاف طبیعی در صنایع نساجی از جمله کاربردهای این ماده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .