عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بالگرد نوروزی هلال احمر به گلستان رسید

جمعیت هلال احمر استان گلستان:

بالگرد نوروزی هلال احمر به گلستان رسید

بالگرد نوروزی هلال احمر به گلستان رسید

مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت که بالگرد این جمعیت برای ارایه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی از شنبه 25 اسفند در استان مستقر و تا پنجم فروردین 98 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان ؛مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: بالگرد این جمعیت برای ارایه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی از امروز شنبه(25 اسفند) در استان مستقر و تا پنجم فروردین 98 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
محمد علی هروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بالگرد پس از انجام ماموریت در گلستان، تا پایان تعطیلات نوروزی در ساری مستقر می شود.
وی همچنین برپایی 36 پایگاه هلال احمر، 31 پایگاه راهنمای مسافران و 7 خیمه نماز در مسیر آمد و شد مسافران و زائران نوروزی را از دیگر طرح های جمعیت هلال احمر گلستان در طرح نوروز 98 برشمرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این طرح 22 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودرو نجات تیپ یک و دو، 2 دستگاه خودرو ست نجات، 2 دستگاه خودرو کوهستان، یک دستگاه آرگو، 13 دستگاه موتورسیکلت و موتور آمبولانس، 10 دستگاه خودرو کمکدار و یک فروند بالگرد بکار گیری می شود.
هروی ادامه داد: پیش از آغاز طرح نوروزی اقداماتی از جمله بازآموزی و توان افزایی نجاتگران، برگزاری آزمون های آمادگی جسمانی، اجرای مانورهای تخصصی امداد و نجات در شرایط واقعی و تست آمادگی تجهیزات و خودروهای امدادی در راستای تقویت توان عملیاتی نیروهای انجام شد.
وی گفت: هم استانی ها و مسافرین نوروزی می توانند در زمان بروز هرگونه حادثه در با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان تماس حاصل بگیرند.
استان گلستان علاوه بر جاذبه های دیدنی بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس قرار دارد و در تمام طول سال بویژه تعطیلات میزبان شمار زیادی زائر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است.
در این استان شمالی بیش از 5 هزار کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که حدود سه هزار کیلومتر آن بیش از بقیه مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرد.
طبق گزارش ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، در تعطیلات نوروز گذشته 6 میلیون و 100 هزار مسافر از جاذبه های استان دیدن کردند.
استان گلستان علاوه بر تنوع اقلیمی از تعدد و تکثر اقوام، نژاد و مذاهب مختلف برخوردار و به همین دلیل نگارستان ایران نیز نامیده می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .