عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 10 هزار نفر از حادثه دیدگان سیل گلستان از خدمات سینما سیار بهره مند شدند


10 هزار نفر از حادثه دیدگان سیل گلستان از خدمات سینما سیار بهره مند شدند

10 هزار نفر از حادثه دیدگان سیل گلستان از خدمات سینما سیار بهره مند شدند

رییس اداره هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از بهره مندی حدود 10 هزار نفر از حادثه دیدگان سیل گلستان مستقر در کمپ های موقت از خدمات سینما سیار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مریم رحمانی پور افزود: 2  نوبت اکران فیلم ویژه کودکان و نوجوانان به صورت رایگان در محل کمپ نمایشگاه بین المللی گرگان، 2 نوبت اکران در محل کمپ محمد آباد و یک اکران در کمپ اتباع خارجی  به همت انجمن سینمای جوانان استان گلستان انجام شد.
وی هدف از راه اندازی سینمای سیار را اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به منظور کاهش آلام حادثه دیدگان اعلام کرد و  ادامه داد: همچنین شهرآورد دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال در تاریخ شنبه 10 فروردین ماه برای حادثه دیدگان سیل مستقر در کمپ نمایشگاه بین المللی پخش شد.
رحمانی پور در خاتمه با اشاره به برنامه ریزی برای تداوم فعالیت سینما سیار در مناطق آسیب دیده سیل گلستان، افزود: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از نخستین روزهای وقوع حادثه سیل به طرق گوناگون به یاری حادثه دیدگان سیل شتافتند.
یادآوری می شود در ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌ گلستان  سیل جاری شد و شهرهای گنبدکاووس، آق قلا، ترکمن، گمیشان و روستاهای حاشیه آن ها که در مسیر رودخانه‌های قره سو و گرگان رود قرار داشتند خسارت دیدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .