عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعلام نتایج آزمون های کتبی نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت در استان گلستان


اعلام نتایج آزمون های کتبی نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت در استان گلستان

اعلام نتایج آزمون های کتبی نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت در استان گلستان

نتایج آزمون های کتبی نخستین جشنواره قرآن و عترت ویژه اعضای سازمان جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر در گلستان مرحله استانی؛ در دو بخش برادران و خواهران مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، اختری ضمن اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری جشنواره در روزهای 28و29/11/93 و تعداد قابل توجه شرکت کنندگان در رشته های شفاهی و کتبی ، پس از تصحیح اوراق ، نتایج و رتبه ها از سوی داوران و ناظران کشوری جشنواره اعلام گردید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه افزود: اعلام نتایج و رتبه های برگزیده جشنواره در رشته حفظ آیات موضوعی بدین گونه می باشد؛ در بخش برادران مهدی رجبی رتبه اول و رضا هنرور تقوایی رتبه دوم و در بخش خواهران حبیبه گرایلی رتبه اول، زوبیده سلطانی یلمه رتبه دوم و صدیقه نظری رتبه سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در رشته مفاهیم قرآنی در بخش برادران عسگر پاوندی رتبه اول و در بخش خواهران فاطمه سادات صفری رتبه اول، زهرا اشرفیان رتبه دوم و فاطمه مبشری رتبه سوم جشنواره در این بخش را از آن خود کردند.

اختری افزود: در رشته احادیث موضوعی بخش برادران ابالفضل لکزایی و در بخش خواهران سهیلا میرکبیر حائز رتبه اول شدند.

در پایان لازم به یادآوری است که رتبه های اختصاص یافته متناسب با تعداد شرکت کنندگان سه رشته کتبی جشنواره در دو بخش برادران و خواهران، پس از تأیید داور و ناظران جشنواره برمبنای حدنصاب امتیاز آیین نامه داوری جشنواره به برترین ها اختصاص یافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .