عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشي منطقه اي "اصول ايمني و ترافيك" در استان گلستان برگزار شد

با ميزباني اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛

دوره آموزشي منطقه اي "اصول ايمني و ترافيك" در استان گلستان برگزار شد

دوره آموزشي منطقه اي "اصول ايمني و ترافيك" در استان گلستان برگزار شد

  دوره آموزشي دو روزه آشنايی با اصول ايمني و ترافيك جاده اي با حضور كارشناسان ايمني و ترافيك استان هاي تهران، مازندران، سمنان، خراسان هاي شمالي، رضوي و جنوبي با هماهنگي و ميزباني اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و پايانه هاي استان گلستان، مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين خصوص گفت: دوره آموزشي منطقه اي آشنايي با اصول ايمني و ترافيك جاده اي با هدف دستيابي به اهداف سازماني و ارتقاء دانش كارشناسان با اصول علمي و تئوري ايمني و ترافيك با استفاده از توان علمي اساتيد دانشگاه در راستاي كاهش سوانح و تلفات جاده اي در طي دو روز برگزار شد .

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان اظهار داشت: اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان در چند سال اخير اقدامات خوبي را با همكاري ساير دستگاه انجام داده است كه نتيجه اقدامات كاهش 19 درصدي تلفات در 11 ماهه سالجاري و قرار گرفتن در زمره پنج استان برتر در كاهش تلفات بوده و همچنين بر اساس بررسي هاي سازمان متبوع درر ارزيابي برنامه پنجم توسعه (93-90 ) رتبه دوم كشوري در كاهش تلفات را احراز نموديم.

ميقاني در ادامه تصريح كرد: برگزاري اين دوره در واقع بازآموزي دانسته هاي كارشناسان است كه در آن سرفصل هاي مهمي نظير: - بررسي عوامل تصادفات و ارائه راهكارهاي ارتقاء ايمني. – ايمني حاشيه راهها. – تجهيزات ترافيكي. - ابنيه. – روش هاي اندازه گيري سرعت . – ايمني فعال و ايمني غيرفعال . – ايمني عابران پياده و ... طرح و استانداردها از سوي كارشناسان با وضعيت موجود استاني مورد بحث و نقد قرار گرفت .

دوره آموزشي منطقه اي "اصول ايمني و ترافيك" در استان گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .